1961: The Black Stars spelen voor het eerst .
Vijf jonge mannen van de Heerlense wijk Molenberg maken meteen furore met songs van Cliff Richard, Elvis Presley etc.
Dus dit jaar is een jubileumjaar: 65 jaar later spelen vijf heel wat oudere mannen nog steeds met veel plezier die songs, aangevuld met Stones Kinks, Animals, Beatles etc
.
Zanger Paul van Loo, gitarist George Brauers, drummer Joos Stevens, bassist Jan van der Plas en toetsenist Arno Schmitz vieren samen met jullie dit jubileumfeest.