Veelgestelde vragen

Een theaterbezoek roept mogelijk vragen op. Zeker als je de eerste keer naar Theater Landgraaf komt. We hebben de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet. Vind je hier niet jouw antwoord? Kijk dan even op onze contactpagina >

KAARTVERKOOP

  • Waar en hoe kan ik kaarten kopen?
    Een ticket bemachtigen voor een voorstelling in ons theater kan via ons online ticketsysteem. Lukt dat niet, dan is het mogelijk om op vrijdag ochtend tussen 10:00-12:00 uur kaarten te kopen in ons theater.

  • Kan ik mijn kaarten of reservering annuleren/retourneren?
    Nee, dat is momenteel niet mogelijk. Misschien dat je jouw ticket aan iemand anders kunt schenken, zodat je plek niet verloren gaat. Bij twijfel, neem contact op met Theater Landgraaf

  • Ik ben mijn kaartje kwijt, wat nu?
    Vervelend! Kijk om te beginnen even in je ontvangen mail. Nog niet gevonden? Wellicht heb je je mail (per ongeluk) verwijderd: kijk in de map verwijderde e-mails. Zit je echt met de handen in het haar? Neem dan contact ons Theaterbureau via reserveren@theaterlandgraaf.nl

  • De voorstelling is uitverkocht. Kan ik op een wachtlijst geplaatst worden?
    Theater Landgraaf werkt momenteel niet met wachtlijsten.

OVER JE BEZOEK

  • Waar vind ik informatie over tijden van jullie voorstellingen?
    Ons complete programma-overzicht vind je hier >

  • Mag ik tijdens het concert of de voorstelling foto’s of video’s maken?
    In principe wel, maar let op: het kan zijn dat een artiest dit niet wilt. Dat wordt dan bij aanvang van het evenement medegedeeld.

  • Waar kan ik parkeren?
    Er is een ruime mogelijkheid om in de omgeving van Theater Landgraaf te parkeren. Parkeren is overal in Landgraaf gratis.

  • Zijn er ook voorzieningen voor mensen die slecht ter been zijn of in een rolstoel zitten?
    Ja hoor, ook daar is aan gedacht. Je vindt er hier meer informatie over.

  • Waar laat ik mijn jas of andere spullen, is er een (verplichte) garderobe of zijn er lockers?
    Een garderobe is er zeker! Theater Landgraaf beschikt niet over lockers.

  • Hoe kan ik bij jullie betalen?
    Betalen kan online via ons ticketsysteem. Wanneer je internetbankieren moeilijk vindt, kun je op de vrijdagochtend terecht bij het Theaterbureau. Meer info over de kaartverkoop >

OVERIG

  • Kan ik ook een zaal bij jullie huren?
    Ja, dat is mogelijk. Benieuwd naar de mogelijkheden? Of ben je zelf artiest? Vraag dan nu - geheel vrijblijvend - een offerte aan.

  • Waar kan ik terecht met feedback?
    Voor feedback staan wij altijd open. Mailen kan naar info@theaterlandgraaf.nl of laat een berichtje achter op een van onze social media. Dat kan ook via een privé-berichtje.

  • Ik ben in Theater Landgraaf geweest en heb (denk ik) iets verloren. Wat nu?
    Neem contact op met het Theaterbureau. Indien wij iets gevonden hebben, is het op die plek bekend.